marți, 21 octombrie 2008

Abdomene si regim

Kilogramele in plus sunt in primul rind o problema de sanatate.Aceasta dieta se bazeaza pe cat mai multe abdomene, dimineata, la pranz si seara. Pe langa abdomene trebuie urmata urmatoarea dieta: LUNI:Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar.Prinz: 2 oua fierte, 1 rosie, spanac fiert.Cina: friptura de vita, salata verde cu ulei si lamiie. MARTI:Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar, un biscuit.Prinz: friptura de vita, salata verde cu ulei si lamiie.Cina: supa de zarzavat, fara carne, brinza de vaci slaba. MIERCURI:Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar si un biscuit.Prinz: telina fiarta sau cruda si o portocala.Cina: 2 oua fierte, 2 felii de sunca slaba si salata. JOI:Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar, un biscuit.Prinz: 1 ou fiert, morcovi, rosii, 50 g cascaval.Cina: un bol de salata de fructe fara zahar sau 1 iaurt. VINERI:Mic dejun: un bol de morcovi si rosii cu suc de lamiie.Prinz: peste slab cu o rosie.Cina: friptura de vita cu salata verde. SIMBATA:Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar.Prinz: 1/2 pui fript la cuptor cu salata verde si lamiie.Cina: 2 oua fierte, un bol de morcovi rasi si rosie. DUMINICA:Mic dejun: cafea neagra sau ceai fara zahar, un biscuit.Prinz: friptura la gratar fara grasime, un fruct.Cina: tot ce doriti, fara dulciuri, fara piine sau alcool. Aceasata dieta dureaza doua saptamani si astgura o scadere ponderala de 7 -12 kg cu conditia de a fi respectata intocmai.

Niciun comentariu: