vineri, 27 august 2010

Tensiometre

Tensiometru digital de brat este cea mai usoara metoda de luare a tensiuni care masoara valoarea inferioara si superioara.Acest tensiometru afiseaza valorile tensiunii pe un display mare cat si alte informatii cum ar fi data luna ziua ora si minutul pulsul .
Tensiometru digital si avantajele sale: va ajuta sa va cunoasteti situatia generala a sanatatii si sa o tineti sub control fara sa mai stati prin sala de asteptare dupa doctorul de familie.
Tensiometru clasic cu stetoscop este putin mai greu de folosit decat cel digital, dar mai sigur
Daca vrei sa devi propriul medic la tine acasa cumpara acum  tensiometru aneroid profesional la pret 140lei sau tensiometru digital SCALA SC6360 la pret 189.99lei de la magazinul online ABI, nu ratati oferta.Termen de garantie 2 ani.Tensiometrele sunt certificate conform normelor Comunitatii Europene si de Ministerul Sanatatii.
Unchiul  meu si-a cumparat un tensiometru digital din Italia si e foarte multumit de el, in foloseste de doua ori pe luna sa vada ce tensiune are,el avand probleme cu tensiunea.Cand mai ma duc pe la el imi iau si eu tensiunea pentru ca mi-a gasit doctorita tensiunea cat de cat normala si anume 11/8 odata mi-a gasit si 18/8.

Niciun comentariu: