Caramele Dukan




Etapa: Croaziera
Portii: 4
Ingrediente:
- 12 linguri lapte praf

- 1 lingura ness

- 4-5 linguri indulcitor praf (dupa gust)

- 3-4 linguri cola zero (daca va sperie combinatia cafea – cola, incercati cu lapte, ar trebui sa iasa caramele cu lapte)

- puteti adauga esente dar daca am pus cafea am considerat ca mi-e suficient :)

Pasi pentru executare:
Simplu si foarte simplu. Am amestecat ingredientele uscate dupa care am adaugat cate-o lingura de Cola amestecand in continuare. Compozitia finala trebuie sa fie destul de vartoasa pentru a se intari bine si a putea fi taiata. Am pus folie intr-o caserola, am turnat compozitia (nu trebuie sa curga aproape defel), am scuturat bine caserola pentru a intinde crema pe toata suprafata acesteia dupa care am acoperit-o cu surplusul de folie si am dat vreo ora la frigider.

Procedeul este foarte simplu in principiu nessul putand fi inlocuit cu cacao iar Cola cu lapte pentru a obtine o ciocolata de casa :) .
Sursa: dukan